Seekor Harimau Tidak Akan Merendahkan Martabatnya Untuk Menangkap Seekor Cicak

Seorang TUA Yang Mencari Erti Kehidupan.

Wednesday 28 March 2012

Makan, Jual Daging Rakan

Perkare paling menjiikkan yg berlaku di MOSCOW. Seorang lelaki membunuh dan memakan rakan minumnya selepas die dan rakan minumnya kehabisan makanan dalam satu pesa Arak.
 
Lelaki itu mengaku menikam kawannya, melapah dan memasak dan memakan rakannya itu. Keesokannya lelaki itu membawa lebihan daging rakannya ke pasar dan menjual daging iu dengan menyatakan itu adalah daging babi. 
 
Seerong saksi memberitahu beliau membeli daging itu tanpa mengesyaki ape2. Namun semasa memasaknya daging itu mempunyai bau yang sediki berlainan. Walaupun agak curiga namun beliau tetap memakannya dan ternyata rasanya juga agak berbeza dari daging babi yang dimakan. 

Beliau kemudian membawa sedikit sampel daging itu kepada rakannya untuk dilakukan ujian dan rakannya mengesahkan bahawa itu adalah daging  manusia dan bkn daging babi seperi yg disangke.
 
Lelaki itu membawa daging itu ke balai polis dan polis membuat serbuan ke rumah suspek yg disyaki dan menemui kepale mangsa didalam peti sejuknya dan lebihan organ mangse di dalam stor simpanan lelaki terbabit.
 
Sungguh menjijikkan dan meloyakan. Itulah yg berlaku apabile dah mabuk Arak... adoiiiiii
 

Ok geng jgn lupe kesini untuk mengetauhi info Rakyat Syiria ok..... 'RAKYAT SYIRIA'
 

LIKE kalau suke n jgn lupe LIKE Fanpage AMIN

No comments:

Post a Comment